AMPA

Accions de l’AMPA de l’Institut

L’AMPA col·labora amb l’Institut pagant a un monitor per a què la biblioteca pugui estar oberta i controlada, dilluns, dimarts, dimecres i dijous de 5 a 7 de la tarda, els alumnes poden anar i poden fer servir WIFI per fer els deures.

L’AMPA també ajuda a l’Institut en la renovació del materiai d’estudi que els alumnes utilitzen a les classes.

Altres activitats on l’AMPA forma part i col·labora és a l’hort, quan es va organitzar i després en la seva conservació i continuïtat.

La festa de final de curs de l’ESO, Cicles i Batxillerats, la TERENCIADA, l’AMPA també col·labora ajudant economicament als seus associats.

Un altra activitat on l’AMPA col·labora amb l’Institut és a les jornades festives com la festa solidàrira, Sant Jordi, etc.

Les activitats extraescolars que no són esportives estan totalment organitzades per l’AMPA.

Ara que els alumnes fan horari intensiu aquestes activitats poden ser de molta utilitat pels alumnes i els pares. Podreu trobar:

1. Estudi assistit, on podran ajudar amb els deures i dubtes els dimecres i divendres de 4 a 6.
  2. Anglès, classes orals els dimarts i dijous de 4 a 6.
  3. Dibuix, técniques de dibuix i expressióartística, dilluns i dimecres de 4 a 6.

No dubteu en demanar-nos més informació.

Horari d’atenció a les famílies

Tots els dilluns de 15:15 a 16:15, i si no podeu venir dins d’aquest horari podeu deixar els vostres dubtes, propostes, etc, a la bustia que està al costat del despatx de l’AMPA.

Bústia d’atenció a les famílies

L’AMPA del centre disposa d’una bústia física on poder fer arribar els vostres comentaris. A més, us podeu posar en contacte amb nosaltres a l’adreça ampa@iesthosicodina.cat.

Acció finançada pel Ministeri d'Educació i Formació Professional i per la Unió Europea - NextGenerationUE en el marc del Mecanisme de Recuperació i Resiliència.

C20.I03 Innovació i internacionalització de la Formació Professional
La mesura C20.I03 Innovació i internacionalització de la Formació Professional té un pes assignat de 0% de coeficient de clima i 0% de coeficient digital, de conformitat amb l'annex 6 Taula de seguiment per a l'acció pel clima i l'etiquetatge digital de la Proposta de Decisió d'Execució del Consell relativa a l'aprovació de l'avaluació del PRTR d'Espanya COM (2021) 322 final, en data 16 de juny de 2021.