El divendres 2 de Març els alumnes de 2n d’ESO han fet una sortida relacionada amb el Youth Mobile Congres, en la que es posa al seu abast les noves tecnologies del món STEM (Science, Technology, Engineering and Maths).
En aquest congrés els alumnes poden veure i participar en tallers relacionats amb el món de la robòtica, la tecnologia aplicada a la ciència i a la biologia. En alguns tallers són els mateixos alumnes els que experimenten: amb l’ electricitat, observant a traves del microscopi les partícules de carboni, programant robots i altres experiències enriquidores.
La visita que s’ha realitzat a L’Hospitalet del Llobregat, s’ha realitzat sense incidències, malgrat la quantitat d’alumnes d’altres escoles.