L’alumnat de primer curs de CFGM Sistemes Microinformàtics i Xarxes ha realitzat aquest mes d’abril un Taller de la placa Arduino dins del programa Tallers Linnk del TecnoCampus.
Aquest taller ha estat impartit per l’estudiant del doble grau d’Informàtica i de Disseny i Producció de Videojocs: Oscar Villalobos Marin (Twitter: @ovillaloboss_).
Ens ha fet una introducció de la placa Arduino: components principals i tipus de plaques.
A través d’un simulador, el nostre alumnat ha après amb petits exemples, a fer circuits elèctrics senzills, programació per blocs i codi en llenguatge C++. El llenguatge de programació d’Arduino es divideix en tres grans parts: estructura, valors (variables i constants), i funcions. D’una manera molt pràctica s’aprèn el funcionament dels components electrònics que podem trobar en molts aparells que tenim per casa.
Aquí us deixem algunes imatges del Taller d’Arduino.
Professorat de M1 Muntatge i manteniment d’equips
CFGM Sistemes Microinformàtics i Xarxes