SIMULADOR DE MARKETING – Experiència de GamificacióSIMULADOR DE MARKETING – Experiència de GamificacióSIMULADOR DE MARKETING – Experiència de GamificacióSIMULADOR DE MARKETING – Experiència de Gamificació
  • Inici
  • El centre
    • Localització
    • Espais
    • Produccions de l’alumnat
    • Organigrama
      • Àmbits i Departaments
    • Difusió
    • AMPA
    • Secretaria
    • Documentació
      • Documentació general de centre
      • Avaluació a l’ESO
    • Prevenció de Riscos
    • Contacte i suggeriments
  • Oferta
    • Estudis
      • ESO
      • Batxillerat
      • Formació Professional
    • Orientació Acadèmica i Professional
    • Plans i projectes
    • Institut de Tarda (Extraescolars)
    • Serveis
      • Assessorament
      • Reconeixement
      • UnPortal
      • Biblioteca
    • Escola Empresa
    • Borsa de treball
  • AMPA
  • Curs 22/23
    • Pla d’organització [21/22]
    • Informació d’Inici de Curs
    • Calendari Escolar
    • Horaris
    • Llibres i material
    • Acreditació Erasmus+ 22-23
    • Assistència i incidències
  • Preinscripció 23/24
    • ESO
    • Batxillerat
    • FP Grau Mitjà
    • FP Grau Superior
    • PFI

SIMULADOR DE MARKETING – Experiència de Gamificació

Publicat el 8 de juny de 2021
Categories
  • FP
Etiquetes
  • ActivaFP
  • Companygame
  • Gamificació
  • Marketing
  • Simulador

L’alumnat de 2n curs de Grau Superior de Gestió de Vendes i Espais Comercial en el context del mòdul Polítiques de màrqueting (M8)  han posat en pràctica els coneixements adquirits durant els dos cursos a nivell de màrqueting i gestió empresarial fent ús del simulador de negocis Techcompany de Companygame.

El simulador reprodueix l’escenari competitiu de 5 empreses del sector tecnològic que competeixen entre elles. En equips de 4-5 persones, els estudiants han d’analitzar dades i  prendre decisions relacionades amb: la definició del producte i del públic objectiu, els canals de distribució, la publicitat, la producció i tecnologia industrial i  la internacionalització.

La simulació de negocis és una metodologia activa que permet integrar coneixements de diferents àrees, treballar en un entorn de treball el més realista possible i el desenvolupament de les competències professionals.

Tal com es reflecteix a continuació, per l’alumat ha sigut una experiència molt positiva i engrescadora:

“L’experiència amb el simulador ha sigut un gran descobriment. Ens ha aportat la capacitat d’aplicar els coneixements que hem après durant aquests dos cursos acadèmics d’una forma molt més dinàmica i divertida” A. G

“La tornaria a repetir sense dubte i la recomano fer molt més sovint tant en aquest cicle com en d’altres, ja que és una manera molt creativa d’aprendre compartint amb rivalitat, però jugant” A.D

“ Sens dubte es una activitats molt interessant. Has d’utilitzar tot el que saps i sobretot veus els resultats de forma directa. No té pèrdua, és una activitat fantàstica” T.C

Comparteix

Articles relacionats

29 de maig de 2023

Visita al Gremi d'Hostaleria de Mataró

17 de maig de 2023

Visita a Can Marfà amb l'alumnat d'ACO Moda

10 de maig de 2023

Cap a la recerca de feina de forma pràctica

28 d'abril de 2023

Aparador de Sant Jordi a la botiga Can Serra

18 d'abril de 2023

Portes obertes de CCFF i Batxillerat, tot un èxit

17 d'abril de 2023

Mobilitat ERASMUS+ Job-Shadowing amb Itàlia

Destacats

  • Calendari d'exàmens segona convocatòria FP
  • Informació de preinscripció per al curs 23/24
  • Confirmació places FP - 23/24
  • 22/06 a les 19h: Terenciada FP
Tweets de InsThos

Riera de Cirera, 57 - 08304, Mataró

Telèfon: 937 414 203

Avís legal i política de privacitat

Poseu-vos en contacte amb el centre

  • No hi ha traduccions disponibles per aquesta pàgina