L’alumnat de 2n curs de Grau Superior de Gestió de Vendes i Espais Comercial en el context del mòdul Polítiques de màrqueting (M8) han posat en pràctica els coneixements adquirits durant els dos cursos a nivell de màrqueting i gestió empresarial fent ús del simulador de negocis Techcompany de Companygame.
El simulador reprodueix l’escenari competitiu de 5 empreses del sector tecnològic que competeixen entre elles. En equips de 4-5 persones, els estudiants han d’analitzar dades i prendre decisions relacionades amb: la definició del producte i del públic objectiu, els canals de distribució, la publicitat, la producció i tecnologia industrial i la internacionalització.
La simulació de negocis és una metodologia activa que permet integrar coneixements de diferents àrees, treballar en un entorn de treball el més realista possible i el desenvolupament de les competències professionals.
Tal com es reflecteix a continuació, per l’alumat ha sigut una experiència molt positiva i engrescadora:
“L’experiència amb el simulador ha sigut un gran descobriment. Ens ha aportat la capacitat d’aplicar els coneixements que hem après durant aquests dos cursos acadèmics d’una forma molt més dinàmica i divertida” A. G
“La tornaria a repetir sense dubte i la recomano fer molt més sovint tant en aquest cicle com en d’altres, ja que és una manera molt creativa d’aprendre compartint amb rivalitat, però jugant” A.D
“ Sens dubte es una activitats molt interessant. Has d’utilitzar tot el que saps i sobretot veus els resultats de forma directa. No té pèrdua, és una activitat fantàstica” T.C