Role playing de clients-proveïdors amb els alumnes de 2n de Gestió AdministrativaRole playing de clients-proveïdors amb els alumnes de 2n de Gestió AdministrativaRole playing de clients-proveïdors amb els alumnes de 2n de Gestió AdministrativaRole playing de clients-proveïdors amb els alumnes de 2n de Gestió Administrativa
  • Inici
  • El centre
    • Localització
    • Espais
    • Produccions de l’alumnat
    • Organigrama
      • Àmbits i Departaments
    • Difusió
    • AMPA
    • Secretaria
    • Documentació
      • Documentació general de centre
      • Avaluació a l’ESO
    • Prevenció de Riscos
    • Contacte i suggeriments
  • Oferta
    • Estudis
      • ESO
      • Batxillerat
      • Formació Professional
    • Orientació Acadèmica i Professional
    • Plans i projectes
    • Institut de Tarda (Extraescolars)
    • Serveis
      • Assessorament
      • Reconeixement
      • UnPortal
      • Biblioteca
    • Escola Empresa
    • Borsa de treball
  • AMPA
  • Curs 22/23
    • Pla d’organització [21/22]
    • Informació d’Inici de Curs
    • Calendari Escolar
    • Horaris
    • Llibres i material
    • Acreditació Erasmus+ 22-23
    • Assistència i incidències
  • Preinscripció 23/24
    • ESO
    • Batxillerat
    • FP Grau Mitjà
    • FP Grau Superior
    • PFI

Role playing de clients-proveïdors amb els alumnes de 2n de Gestió Administrativa

Publicat el 11 de novembre de 2021
Categories
  • Administració
Etiquetes
  • Administració
  • CFGM
  • cicles
  • Fp
  • Gestió Administrativa
  • metodologies actives

Els alumnes del @InsThos de 2n de Gestió Administrativa aprenen fent simulacions i realitzen un role playing per  negociar com  els clients i els proveïdors. L’objectiu és posar-se en la pell dels empresaris, posant en pràctica diferents tècniques de negociació.

Dintre del mòdul de Gestió Administrativa de la compravenda, els alumnes  preparen tota la documentació i valoren  les necessitats que té la seva empresa per poder enfrontar-se a una negociació amb els seus proveïdors. Aconseguir descomptes, millorar els terminis de lliurament o ampliar les formes de pagament són els aspectes que més els preocupa aconseguir.

Una activitat molt divertida i motivadora que els ensenya a valorar la importància d’un resultat Win-Win, és a dir, les dues empreses han de guanyar i, per aconseguir-ho, hauran de  cedir en les seves pretensions inicials.

#metodologiesactives #learningbydoing #fp #cfgm #gad #thos

Comparteix

Articles relacionats

18 de maig de 2023

Exitosa Tercera Edició de la Fira d'Empreses Simulades

3 de maig de 2023

L'alumnat de 1r d'ADFI visita l'Arxiu Comarcal del Maresme

27 d'abril de 2023

Concurs de murals de Sant Jordi organitzat per ADFI2

20 d'abril de 2023

L'alumnat de 2n d'ADFI visita l'empresa Alova S.L.

19 d'abril de 2023

L'institut Thos i Codina participa en l'FP Challenge 2023

28 de març de 2023

L'alumnat de 2n de GAD, juntament amb professorat i alumnat d'Itàlia, han estat diputades i diputats per un dia

Destacats

  • Calendari d'exàmens segona convocatòria FP
  • Informació de preinscripció per al curs 23/24
  • Confirmació places FP - 23/24
  • 22/06 a les 19h: Terenciada FP
Tweets de InsThos

Riera de Cirera, 57 - 08304, Mataró

Telèfon: 937 414 203

Avís legal i política de privacitat

Poseu-vos en contacte amb el centre

  • No hi ha traduccions disponibles per aquesta pàgina