9 de gener de 2025
Apunta't al patinatge extraescolar5 de maig de 2023
5 equips de la casa es classifiquen per les territorials!13 de gener de 2023
Juguem la Final Four de la copa CEEB de BarcelonaDes de l’institut de tarda, estem passant per les classes per presentar-vos el campus multi-esportiu d’estiu que iniciarem un cop finalitzi el curs.
El campus es composarà de quatre propostes. Hi haurà el campus multi-esportiu a on hi haurà diferents activitats esportives, i tres propostes específiques d’esports concrets, que seran les de futbol sala, volei i school dance. En totes les propostes, trobareu sessions divertides i sobretot en els esports específics, desenvoluparem entrenaments que us ajudin a millorar les vostres habilitats, a més, anirem a la platja, farem sortides i excursions, una de elles serà a la Illa Fantasia!
En aquests moments ja està oberta la preinscripció, pel que, si hi esteu interessats/des no trigueu a fer-la per assegurar-vos una plaça!
https://www.mataro.cat/ca/estiu-actiu/casals-destiu/preinscripcio-i-inscripcio
No us en quedeu fora! Gaudiu d’un estiu genial fent esport, sortides i excursions!
9 de gener de 2025
Apunta't al patinatge extraescolar5 de maig de 2023
5 equips de la casa es classifiquen per les territorials!13 de gener de 2023
Juguem la Final Four de la copa CEEB de BarcelonaAcció finançada pel Ministeri d'Educació, Formació Professional i Esports i per la Unió Europea - NextGenerationUE en el marc del Mecanisme de Recuperació i Resiliència.
C20.I03 Innovació i internacionalització de la Formació Professional
La mesura C20.I03 Innovació i internacionalització de la Formació Professional té un pes assignat de 0% de coeficient de clima i 0% de coeficient digital, de conformitat amb l'annex 6 Taula de seguiment per a l'acció pel clima i l'etiquetatge digital de la Proposta de Decisió d'Execució del Consell relativa a l'aprovació de l'avaluació del PRTR d'Espanya COM (2021) 322 final, en data 16 de juny de 2021.