Els alumnes de 4t de secundaria de l’institut visiten la ciutat de Wolow juntament amb altres alumnes dels altres països participants en el projecte.
Durant la visita van realitzar diferents activitats relaciones amb el projecte
Presentació de l’escola

Visita al camp de concentració d’Auschwitz, una visita impactant que remou els sentiments.
Creació d’un “Family Tree”. Una activitat que es va començar a preparar a casa i en aquesta trobada, entre tots els països es va fer un treball en comú.

També van visitar el “Panorama Museum” de Wroclaw, on es representa en una panoràmica gegant la batalla de Raclawice al 1794, en la que l’exèrcit Polac va vèncer al Rus.

Una altra activitat va ser la creació d’un calendari “Calendar of Memories” amb un recull de imatges generacionals. Fotos antigues i actuals.
Com a darrera activitat i per que quedi sempre en el record, es va fer una plantada d’arbres amb una capsula del temps.