L’Institut Thos i Codina participa en el FPChallenge 2022, activitat que s’emmarca dins el marc emprenedor que es porta endavant en la Xarxa Emprèn FP del Departament d’Educació de Catalunya a la qual pertanyem, i la coordinació es duu a terme per les professores: Mar Mimbrero Gil i Eva Alcoverro Serres. La finalitat és fomentar i despertar l’esperit emprenedor entre els joves.
El dijous 07 d’abril s’ha dut a terme l’edició del FPChallenge 2022, El campament d’innovació s’ha realitzat conjuntament amb l’Escola Pia Santa Anna Mataró, Institut Manolo Hugué de Caldes de Montbui, IES Carles Vallbona de Granollers.
Els estudiants que han participat del nostre institut són dels Cicles formatius de grau mitjà, en concret del primer curs de Gestió Administrativa, primer curs d’Activitats comercials, primer i segon curs de Sistemes Microinformàtics i Xarxes.
Els estudiants s’enfronten a un repte plantejat per l’empresa col·laboradora: Monkey Paintball de Dosrius. El plantejament ha estat dissenyar un servei que aquesta empresa vol ampliar per als seus clients, en concret, una activitat lúdic esportiva. Mitjançant la creativitat i les aportacions dels grups atenent als objectius de desenvolupament sostenible (ODS), han presentat davant un Jurat, l’assoliment del treball en equip i del projecte d’empresa treballant amb el mètode Canvas i preparant la presentació del projecte amb la tècnica de l’elevator pitch.

L’alumnat ha estat molt implicat i entusiasmat en el repte aportant propostes innovadores i amb la creació de pàgines web i presentacions.