Projecte PlurilingüismeProjecte PlurilingüismeProjecte PlurilingüismeProjecte Plurilingüisme
  • Inici
  • El centre
    • Localització
    • Espais
    • Produccions de l’alumnat
    • Organigrama
      • Àmbits i Departaments
    • Difusió
    • AMPA
    • Secretaria
    • Documentació
      • Documentació general de centre
      • Avaluació a l’ESO
    • Prevenció de Riscos
    • Contacte i suggeriments
  • Oferta
    • Estudis
      • ESO
      • Batxillerat
      • Formació Professional
    • Orientació Acadèmica i Professional
    • Plans i projectes
    • Institut de Tarda (Extraescolars)
    • Serveis
      • Assessorament
      • Reconeixement
      • UnPortal
      • Biblioteca
    • Escola Empresa
    • Borsa de treball
  • AMPA
  • Curs 22/23
    • Pla d’organització [21/22]
    • Informació d’Inici de Curs
    • Calendari Escolar
    • Horaris
    • Llibres i material
    • Acreditació Erasmus+ 22-23
    • Assistència i incidències
  • Preinscripció 23/24
    • ESO
    • Batxillerat
    • FP Grau Mitjà
    • FP Grau Superior
    • PFI

Projecte Plurilingüisme

Publicat el 6 de maig de 2014
Categories
  • Institut Thos i Codina
Etiquetes

El coneixement i l’ús de diferents llengües ha esdevingut una necessitat fonamental i un dret per als ciutadans d’una societat global com la nostra. El coneixement d’una o més llengües estrangeres, a més de les oficials i/o pròpies de l’individu, garanteix l’adquisició dels processos d’aprenentatge i la millora contínua de l’aprenent.

L’ús de diferents llengües estrangeres per a accedir al coneixement és una pràctica que l’individu ha de desenvolupar des d’edat escolar per tal d’establir les bases que li permetran aprendre qualsevol llengua de forma eficient. Així doncs, es recomana que a les aules, els continguts de les diferents àrees es treballin mitjançant la utilització d’una tipologia de textos variada, emprant fonts i recursos diferents i sense limitació en l’ús de les llengües.

El nostre centre participa en el Projecte GEP: Grup d’Experimentació per al Plurilingüisme, mitjançant l’aplicació de metodologies d’aprenentatge de la llengua anglesa.

  • Informació GEP
  • En el nostre cas s’apliquen aquestes metodologies en els seguents àmbits:
  1. Social Sciences
  • CURS 2014-2015. Save Them and World Landscapes. 1 ESO
  • Video: Renaissance architecture style
  •  Word cloud: Feudal Society. Life in the Middle Ages
  1. Scientific Studies
  • Physics laboratory

  1. FP/Vocational:
  • CFGM de Gestió Administrativa

Make a wordle to the website of the simulated firm. Confeccions l’Arquera

Make a wordle to the website of the simulated firm. Envasalotodo

VAT. (+info)

  • CFGS d’Administració i Finances

Starting a business. Business

  • CFGS Gestió Comercial i Màrqueting

Handlings, pallets and containers

  1. Activitat d’auxiliar de conversa:

Idioms Quizz

The light alphabet

  1. Altres activitats:

Teatre en anglès: Jesus Christ Superstar

Speaking with Tom

Comparteix

Articles relacionats

6 de juny de 2023

Terenciada FP 2023

31 de maig de 2023

Informació d'inici de curs i confirmació de places per al curs 23/24 - FP

20 de maig de 2023

Calendari d'exàmens de segona convocatòria FP

19 de maig de 2023

Butlletí número XIV (22-23)

2 de maig de 2023

Prova d'Avaluació de 4t d'ESO: Informació per als estudiants i les famílies

25 d'abril de 2023

Sant Jordi 2023

Destacats

  • Calendari d'exàmens segona convocatòria FP
  • Informació de preinscripció per al curs 23/24
  • Confirmació places FP - 23/24
  • 22/06 a les 19h: Terenciada FP
Tweets de InsThos

Riera de Cirera, 57 - 08304, Mataró

Telèfon: 937 414 203

Avís legal i política de privacitat

Poseu-vos en contacte amb el centre

  • No hi ha traduccions disponibles per aquesta pàgina