Un any més, alguns alumnes del nostre centre han acceptat el repte de participar en les Proves Cangur de Matemàtiques, la competició de lògica i enginy organitzada per la Societat Catalana de Matemàtiques on participen alumnes de tot Catalunya.
Volem felicitar tot l’alumnat del Thos i Codina que s’hi va presentar per la seva implicació i per haver dedicat el seu temps a resoldre problemes complexos amb ganes i motivació. Gràcies a aquesta constància, enguany hem obtingut uns resultats molt bons i positius en diferents nivells.
Cal destacar els següents alumnes, els quals han quedat en una molt bona posició (dins del 10% dels millors de Catalunya):
- Mario Fuentes Figueredo (2n d’ESO; posició 6,32%)
- Adrià Noè Valle (4t d’ESO; posició 7,4%)
- Eloi Moreu Punsola (4t d’ESO; posició 7,4%)
- Elisa el Harrati Martínez (1r Batxillerat; posició 8,77%)
Podeu estar-ne ben orgullosos. Bona feina!