Els alumnes d’Activitats Comercials 2A han assistit al taller LINNK “Brànding de destinacions: per què és tan rellevant el màrqueting turístic al 2025?”, que ofereix el Tecnocampus dins la seva oferta de xerrades als instituts, com cada any. Ens han explicat que el màrqueting turístic ha evolucionat significativament en les darreres dècades, convertint-se en una eina essencial per a la promoció i gestió de destinacions arreu del món. El 2025, aquest procés serà més rellevant que mai, ja que les dinàmiques del sector turístic estan canviant ràpidament a causa de diversos factors, com les noves preferències dels viatgers, la sostenibilitat, la digitalització i les crisis globals que impacten el sector.

En aquest context, el branding de destinacions esdevé una de les peces clau per a l’èxit de les destinacions turístiques, ja que permet diferenciar-les, construir una imatge sòlida i connectar emocionalment amb els visitants. Amb el creixement de les xarxes socials, la publicitat en línia i les plataformes de ressenyes com TripAdvisor, el màrqueting digital ha esdevingut imprescindible per a la promoció de destinacions.
En resum, la xerrada ens ha donat una visió clara de com el màrqueting turístic i el branding de destinacions són cada cop més determinants per al futur del sector, especialment en un context en què les noves tecnologies i les preferències dels viatgers estan canviant ràpidament. La formació rebuda ens ha permès entendre com aquestes estratègies impactaran en la forma en què les destinacions competiran en el mercat global el 2025.