Preinscripció ESO – Curs 2020/21

Preinscripció ESO

La preinscripció és el tràmit que cal fer per poder accedir a un centre sufragat amb fons públics. Els alumnes admesos han de formalitzar la matrícula en les dates establertes al calendari.

• Termini per presentar la sol·licitud amb suport informàtic: del 13 al 22 de maig de 2020
  • Termini per presentar la sol·licitud presencialment amb cita prèvia: del 19 al 22 de maig de 2020
  • Més informació al web Estudiar a Catalunya.
Procediment

El procediment a seguir és:

1. En aquest enllaç podreu fer la preinscripció telemàtica a partir del 13 de maig.
  2. Cal enviar tota la documentació escanejada o fotografiada i adjuntar el resguard de la sol·licitud (directament en pdf) al següent correu a8046748@xtec.cat.
  3. Rebreu la confirmació des del centre indicant que la sol·licitud és correcta o demanant el que calgui.

Ateses les actuals circumstàncies extraordinàries per la covid-19, es podrà fer de forma presencial només amb cita prèvia i de forma molt excepcional, entre el 19 i el 22 de maig. L’horari d’atenció serà de 9h a 13h. L’assignació de cita es gestionarà amb una eina corporativa que es posarà a disposició dels usuaris o per telèfon a partir del dia 13 de maig.

Podeu utilitzar aquest formulari per fer la preinscripció presencial (també es pot enviar per correu electrònic al centre).

En aquest lloc web estarà disponible l’aplicació per a la sol·licitud de cita prèvia.

Oferta de places

Podeu consultar l’oferta de places actualitzada del nostre centre a http://mapaescolar.gencat.cat/.

• Oferta inicial de places escolars: 8 de maig de 2020
  • Presentació de sol·licituds en suport informàtic: del 13 al 22 de maig de 2020
  • Presentació de sol·licituds presencialment amb cita prèvia: del 19 al 22 de maig de 2020
  • Presentació de documentació: fins al 25 de maig de 2020
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 29 de maig de 2020
  • Presentació de reclamacions: del 2 al 5 de juny de 2020
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions: 9 de juny de 2020
  • Sorteig del número de desempat: 9 de juny de 2020, a les 11 h
  • Llista ordenada definitiva: 11 de juny de 2020
  • Ampliació de petició de centres per a les sol·licituds que no han obtingut cap assignació (assignació d’ofici): del del 26 al 29 de juny de 2020
  • Oferta final de places escolars: 6 de juliol de 2020
  • Llista d’alumnes admesos i llista d’espera: 7 de juliol de 2020
  • Matrícula dels alumnes preinscrits amb plaça assignada: del 13 al 17 de juliol de 2020

Avís: Les dates proposades del mes de juny i posteriors són provisionals i poden variar en funció de l’evolució de la pandèmia.

Dubtes i/o aclariments

Per qualsevol dubte i/o aclariment del procés de preinscripció de l’ESO, consulteu aquest lloc web o poseu-vos en contacte amb nosaltres al correu secretaria@iesthosicodina.cat o al telèfon 93 741 42 03.

Documentació i Normativa de referència

Podeu consultar tota la documentació de centre a l’apartat El centre > Documentació. A continuació, us proporcionem l’accés ràpid a:

Podeu consultar la normativa de referència a continuació: