El Butlletí informatiu del Thos i Codina

Us presentem el “Butlletí informatiu del Thos i Codina”, una publicació que fem arribar mensualment a les famílies del centre per informar-les sobre les activitats que es realitzen al nostre institut. Els alumnes de l’optativa Revista de 2n ESO són els responsables directes de la publicació d’aquest butlletí, ells i elles són qui han fet de redactors, fotògrafs i editors per arribar cada vegada més lluny.

12 de Novembre de 2019

Butlletí Octubre ’19

El Butlletí informatiu del Thos i Codina és una publicació mensual realitzada íntegrament pels alumnes de l’optativa Revista de 2n ESO.   Al Butlletí d’octubre de 2019 trobareu: La xerrada sobre llibertat i límits en l’adolescència La sortida de cohesió de grup de 1r d’ESO La visita de 2n d’ESO […]
15 d'Octubre de 2019

Butlletí Setembre ’19

El Butlletí informatiu del Thos i Codina és una publicació mensual realitzada íntegrament pels alumnes de l’optativa Revista de 2n ESO. A continuació podeu consultar el número de Setembre de 2019.