• Inici
    • El centre
      • Localització
      • Organigrama
      • Departaments
      • Difusió
      • Secretaria
      • AMPA
      • Documentació
        • Documentació general de centre
        • Avaluació a l’ESO
      • Prevenció de Riscos
      • Contacte i suggeriments
    • Oferta
      • Estudis
        • ESO
        • Batxillerat
        • Formació Professional
        • CAM
        • PFI
      • Plans i projectes
      • Extraescolars
      • Serveis
        • Assessorament
        • Reconeixement
        • UnPortal
        • Biblioteca
      • Escola Empresa
    • AMPA
    • Curs 20/21
      • Pla d’organització
      • Informació d’Inici de Curs
      • Calendari Escolar
      • Horaris
      • Llibres i material
      • Assistència i incidències
      • Compra de portàtils (ESO)

    Els alumnes del cicles d’Administració participen a diversos tallers de l’agència catalana de consum

    Publicat el 12 d'abril de 2019
    Categories
    • Administració
    Etiquetes
    • Administració
    • cicles
    • Formació Professional

    El 12 d’ Abril els alumnes d’ Administració i Finances i  de Gestió Administrativa han realitzat uns tallers impartits per dues formadores de  l’Escola del Consum de Catalunya.

    Els alumnes de 2on curs de Gestió Administrativa han realitzat els  tallers: “Quines regles té el consum?” i  “Em serveixen els serveis?”. Els de 1er curs d’ Administració i Finances els tallers   “Com sé què compro?” i ” La xocolata és dolça per a tothom?”

    Quines regles té el consum? Com consumint? Quins drets i deures tenim com a consumidors? Quins són els mecanismes que ens permeten reclamar? Totes aquestes qüestions i moltes més es resolen amb uns tallers molt  dinàmics i amb participació activa dels estudiants. A partir de les activitats plantejades, els alumnes han reflexionat sobre la diversitat de criteris que tenim els consumidors a l’hora de triar i comprar un producte i els mecanismes que ens permeten reclamar.

    Cada xerrada té  una durada aproximada d’uns 50 minuts i parteixen de la premissa que cal educar el ciutadà, en aquest cas els més joves, perquè prenguin consciència de la condició de persona consumidora que li és pròpia, a fi que pugui actuar de forma activa, crítica i responsable, més enllà de les mesures polítiques i legislatives que protegeixen els drets i els deures de les persones consumidores.

    Comparteix

    Articles relacionats

    10 de març de 2020

    L'alumnat de 2n de Gestió Administrativa visita l'Ajuntament de Mataró

    9 de març de 2020

    L'alumnat de 1r d'ADFI participa als tallers "Com ser un bon empresari" i "Marketing Digital"

    17 de febrer de 2020

    Trobada empresa aula de la família de gestió administrativa a Terrassa

    26 de novembre de 2019

    Els alumnes de CFGM de Gestió Administrativa de primer visiten la fàbrica de Bon Àrea!

    1 de juliol de 2019

    Galeria d'imatges: Terenciada FP 18/19

    30 d'abril de 2019

    I Concurs Original i Divertit de Sant Jordi

    Destacats

    • Pla d’organització del centre
    • Es prorroga el model híbrid pels ensenyaments postobligatoris
    • Autorització per al procediment de gestió de casos i contactes COVID-19
    • Informació del curs: Calendaris, Horaris, Llibres i material

    Riera de Cirera, 57 - 08304, Mataró

    Telèfon: 937 414 203

    Poseu-vos en contacte amb el centre

    • No hi ha traduccions disponibles per aquesta pàgina