Primavera al Thos

Atura't !!

És primavera!!

Has donat un tomb pel Thos?

Hi ha un meravellós jardí!!

Clica a sobre de la foto i veuràs una mostra.

Fotos: Francesca Manonelles

Marató TV3

L'INS Thos i Codina participa a la Marató de TV3 del 2016, dedicada a l’ictus i les lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques. Vegeu el diploma de participació clicant a la imatge.

Sortida a la fàbrica San Miguel

Els alumnes de gestió de vendes i espais comercial i d'administració i finances, van visitar la fàbrica de San Miguel de Lleida el passat dimarts 21 de març. Llegeix més

La visita en fotos. (+INFO)

Visita a Bershka

El passat dimecres dia 15 de març els alumnes de segon de Gestió Administrativa vam visitar Bershka Logística d’Inditex que  és l’únic centre en tot el món de distribució de Bershka.

Sortides i Xerrades Febrer_Març

Sortida en febrer de l'àrea de socials a Cellecs amb alumnes de primer d'ESO.

Vols veure fotos? Clica a (+INFO)

CICLES FORMATIUS

PARTICIPACIÓ AL SALÓ BODA.

CFGS Gestió de Vendes i Espais Comercials. !r CURS.

CFGM Activitats Comercials. 2n Curs.B

Xerrada Albert Vidal Solà de la Fundació Maresme

CFGS d’Administració i Finances 2n Curs

CFGS de Gestió de Vendes i Espais Comercials

CGFM  d’Activitats Comercials

CFGS de Desenvolupament d’Aplicacions WEB.

(+INFO)

ESPECTADORS DE LA FINAL DE LA LLIGA DE DEBAT AL TECNOCAMPUS.

CFGS Administració i Finances. !r curs

L’alumnat del CFGS d’Administració i Finances va participar com a públic convidat pel Tecnocampus a la final de la Lliga de Debat del Tecnocampus de Mataró

BATXILLERAT

La UB s'apropa al Thos i Codina!!!

El passat dimarts 7 de febrer vam acollir una conferència a càrrec del professorat de la Universitat de Barcelona, dins del programa d'orientació de la tutoria de 2n Batxillerat.

L'objectiu d'aquesta activitat és proporcionar la visita d'un professor/a de la Universitat de Barcelona als centres de secundària de Catalunya per col·laborar, amb els responsables dels centres, en les tasques d'informar i proporcionar eines i recursos per facilitar la transició i, sobre tot, l'adaptació dels futurs estudiants a la Universitat.

IX CONCURS DE FOTOMATES

alt (+INFO)

2n Premi en la Fira d'empreses Simulades

Els alumnes del cicle de GESTIÓ ADMINISTRATIVA DUAL  de 2n CURS  varen participar el passat 8 de febrer a la V Trobada d’empreses simulades organitzada per Empresaula on van obtenir el 2n premi amb  la presentació de la seva empresa Maker Expending.

En aquesta trobada que es celebra anualment  a l’auditori AXA de Barcelona, els alumnes fan una presentació de la seva empresa i participen en el networking amb altres empreses simulades de Catalunya , el País Valencià, Aragó i les Illes Balears.

En els dos dies que va durar la fira, hi van participar 48 centres amb un total de 150 empreses  simulades, 120 docents , uns 900 estudiants i al voltant de 220 visitants.

Enhorabona als guanyadors!

Entra per veure les fotos de la fira. (+INFO)

Servei Assessorament - 2017

alt

El nostre centre ofereix el Servei d'assessorament en la formació professional del sistema educatiu, que s'adreça a les persones adultes interessades a obtenir la diagnosi de les seves possibilitats formatives i de promoció professional, i l'itinerari formatiu més adequat per aconseguir l'objectiu de qualificació més idoni. Aquesta diagnosi és un requisit previ per participar en el reconeixement acadèmic dels aprenentatges assolits mitjançant l'experiència laboral o en activitats socials.

Conèixer millor el servei i properes convocatòries.(+INFO)

Jornada de portes obertes a la UAB

Com cada any, i per tal de conèixer l’oferta de graus,  els alumnes de 2n Batxillerat visiten la Universitat Autònoma de Barcelona per assistir a les xerrades sobre tots els estudis de la UAB impartides pels professors de les mateixes titulacions.

D’altra banda, les tutores acompanyants van assistir a la xerrada informativa per a professorat de secundària impartida al Rectorat de la UAB, on les van informar sobre les PAU 2017.

Projecte APILO

El nostre institut s'ha inscrit al projecte Apilo.

Aconseguir una societat més sostenible necessita de la conscienciació i la participació de tots, i especialment, de les futures generacions. Per aquest motiu, s'organitza la segona edició del concurs "Les piles, a l'Apilo de l'escola" amb l'objectiu de reciclar la màxima quantitat de piles usades i fer passar a l'acció a nens i joves.

L'objectiu del concurs -dirigit a tots els centres educatius de Catalunya- és fomentar la recollida selectiva de piles i acumuladors portàtils entre l’alumnat i les seves famílies.

La campanya de recollida finalitza el 7 d'abril.

Podeu trobar tota la informació en la pàgina:

www. arc.cat

Servei d'Orientació Acadèmica UNPORTAL

Un any més l'Institut Thos i Codina incorpora al seu servei d'orientació acadèmica l'eïna/wep "unportal", una potent web de fàcil navegació que porta a l'alumne per tota la formació post-obligatoria, enllaçant cicles formatius, batxillerat i graus universitaris

També hi trobarem links als centres on es realitza la formació triada, comparació entre cicles i graus, taules de ponderació, cost dels cursos, estadístiques d'inserció laboral i tota una sèries de serveis molt útils per a facilitar la tria dels futurs estudis dels nostres alumnes.

Els alumnes de l'Institut Thos i codina podeu entrar a "unportal" a través del compte d'alumne al moodle de centre.

Clica a sobre de la imatge per accedir a la web.

La nostra Mimosa

La mimosa ja és desclosa,
Olor amarga, llum de mel.
Esclat de groc en l'adormit verger,
Cant de tendresa, joia de gener.

Celdoni Fonoll.

Esmorzars saludables. 1er ESO

Els alumnes de primer d'ESO treballen a tutoria els esmorzars saludables.

Aparadors de Nadal

Cliqueu per veure els aparadors dels alumnes d'Activitats Comercials i de Gestió de Vendes i Espais Comercials

Cap d'any (+INFO)

Carpe Diem (+INFO)