Servei Assessorament - 2017

alt

El nostre centre ofereix el Servei d'assessorament en la formació professional del sistema educatiu, que s'adreça a les persones adultes interessades a obtenir la diagnosi de les seves possibilitats formatives i de promoció professional, i l'itinerari formatiu més adequat per aconseguir l'objectiu de qualificació més idoni. Aquesta diagnosi és un requisit previ per participar en el reconeixement acadèmic dels aprenentatges assolits mitjançant l'experiència laboral o en activitats socials.

Conèixer millor el servei i properes convocatòries.(+INFO)

Jornada de portes obertes a la UAB

Com cada any, i per tal de conèixer l’oferta de graus,  els alumnes de 2n Batxillerat visiten la Universitat Autònoma de Barcelona per assistir a les xerrades sobre tots els estudis de la UAB impartides pels professors de les mateixes titulacions.

D’altra banda, les tutores acompanyants van assistir a la xerrada informativa per a professorat de secundària impartida al Rectorat de la UAB, on les van informar sobre les PAU 2017.

Projecte APILO

El nostre institut s'ha inscrit al projecte Apilo.

Aconseguir una societat més sostenible necessita de la conscienciació i la participació de tots, i especialment, de les futures generacions. Per aquest motiu, s'organitza la segona edició del concurs "Les piles, a l'Apilo de l'escola" amb l'objectiu de reciclar la màxima quantitat de piles usades i fer passar a l'acció a nens i joves.

L'objectiu del concurs -dirigit a tots els centres educatius de Catalunya- és fomentar la recollida selectiva de piles i acumuladors portàtils entre l’alumnat i les seves famílies.

La campanya de recollida finalitza el 7 d'abril.

Podeu trobar tota la informació en la pàgina:

www. arc.cat

Servei d'Orientació Acadèmica UNPORTAL

Un any més l'Institut Thos i Codina incorpora al seu servei d'orientació acadèmica l'eïna/wep "unportal", una potent web de fàcil navegació que porta a l'alumne per tota la formació post-obligatoria, enllaçant cicles formatius, batxillerat i graus universitaris

També hi trobarem links als centres on es realitza la formació triada, comparació entre cicles i graus, taules de ponderació, cost dels cursos, estadístiques d'inserció laboral i tota una sèries de serveis molt útils per a facilitar la tria dels futurs estudis dels nostres alumnes.

Els alumnes de l'Institut Thos i codina podeu entrar a "unportal" a través del compte d'alumne al moodle de centre.

Clica a sobre de la imatge per accedir a la web.

La nostra Mimosa

La mimosa ja és desclosa,
Olor amarga, llum de mel.
Esclat de groc en l'adormit verger,
Cant de tendresa, joia de gener.

Celdoni Fonoll.

Esmorzars saludables. 1er ESO

Els alumnes de primer d'ESO treballen a tutoria els esmorzars saludables.

Aparadors de Nadal

Cliqueu per veure els aparadors dels alumnes d'Activitats Comercials i de Gestió de Vendes i Espais Comercials

Cap d'any (+INFO)

Carpe Diem (+INFO)

IX Premi Montse Solà per joves naturalistes

Cartell del concurs

Bases del concurs

Alumnes del Thos i Codina a l'iFEST

Jornada solidària 2016

IX JORNADA SOLIDÀRIA

INSTITUT THOS I CODINA - 21 de desembre de 2016

DRETS HUMANS PER A TOTHOM

Article sobre la jornada

Olimpiada Solidària dels CFGM

RECAPTEM PER LA MARATÓ DE TV3

Guanyadors Grups matí

Guanyadors Grups tarda

FOTOS DE LA JORNADA

Fotos 1

Fotos 2

Visita al Parlament de Catalunya

El dia 13/12/16, la classe de Grau mitja de Gestió Administrativa de l’Institut Thos i Codina, va anar al Parlament de Catalunya a fer un taller en el que es tenia que representar a diferents partits polítics.

Decoració Nadalenca del mercat de la Plaça de Cuba

El dia 5 de desembre de 2016 l’alumnat del CFGM d’Activitats Comercials de primer curs han col·laborat amb l’Associació de venedors de la plaça de Cuba de Mataró tot ajudant a fer la decoració nadalenca del mercat que s’ha realitzat sota la direcció de l’empresa Jardineria la Mata de Mataró.

alt

Antics pacients de l'Institut GUTTMANN visiten el nostre centre

El passat dia 17 de novembre els alumnes de segon de grau mitjà de totes les famílies professionals del nostre institut van tenir xerrades amb diferents integrants de l’Institut Guttmann.

(+info)

Taller d'emprenedoria

Consell Comarcal del Maresme

Els alumnes d’Activitats Comercials del matí i els alumnes de Gestió Administrativa de segon han realitzat un taller de generació d’idees i una petita xerrada d’emprenedoria. (+INFO)

Sortida al Espai Interreligiòs

Alumnes de 1er i 3er d´ESO han compartit amb altres alumnes de l'Ins Laia  l´Arquera una visita enriquidora a l'Espai Interreligiós de Barcelona. Remenant objectes rituals de moltes religions, organitzant-se en equips plens de diversitat i aprenent a col·laborar entre diferents...ens ha passat el temps volant. Cultura i valors que seguiran treballant a la classe de religió.

Clica a sobre de la foto per veure fotos de la sortida.

Activitats de Batxillerat

Xerrada sobre Càritas

El dimecres 9 de novembre els alumnes de 1r de Batxillerat van assistir a una xerrada que va fer la Núria Nogueras a l’institut. La Núria, que actualment col·labora amb Càritas, els va parlar de les diferents maneres amb què Càritas ajuda a les persones necessitades de Mataró.

Xerrada Marató TV3

El dijous 10 de novembre una representant de la Marató de TV3, la Marta Burgos, va venir al centre a parlar als alumnes de 1r de Batxillerat sobre els temes de la Marató d’enguany: l'ictus i les lesions medul·lars i cerebrals