Sortida al Espai Interreligiòs

Alumnes de 1er i 3er d´ESO han compartit amb altres alumnes de l'Ins Laia  l´Arquera una visita enriquidora a l'Espai Interreligiós de Barcelona. Remenant objectes rituals de moltes religions, organitzant-se en equips plens de diversitat i aprenent a col·laborar entre diferents...ens ha passat el temps volant. Cultura i valors que seguiran treballant a la classe de religió.

Clica a sobre de la foto per veure fotos de la sortida.

Activitats de Batxillerat

Xerrada sobre Càritas

El dimecres 9 de novembre els alumnes de 1r de Batxillerat van assistir a una xerrada que va fer la Núria Nogueras a l’institut. La Núria, que actualment col·labora amb Càritas, els va parlar de les diferents maneres amb què Càritas ajuda a les persones necessitades de Mataró.

Xerrada Marató TV3

El dijous 10 de novembre una representant de la Marató de TV3, la Marta Burgos, va venir al centre a parlar als alumnes de 1r de Batxillerat sobre els temes de la Marató d’enguany: l'ictus i les lesions medul·lars i cerebrals

Jornada de la Ciència

Setmana de la UNESCO. (+INFO)

Jornada de la Ciència. (+INFO)

Eleccions Consell Escolar 2016

El consell escolar del centre és l'òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: director, professorat, alumnat, personal d'administració i serveis, etc.

Eleccions Consell Escolar. Informació. (+INFO)

Calendari. (+INFO)

Història d'un aparador de .....

Un curs nou, octubre, ja podem trobar al centre els aparadors de l'alumnat dels cicles formatius d'Activitats Comercials i de Gestió de Vendes i Espais Comercials.

Vols llegir la notícia? (+INFO)

La pluja i la tardor, un nou aparador dels alumnes d'Activitats Comercials.

Vols llegir la notícia? Article de Paula Ortega i Laura Artero (+INFO)

Exposició de bolets

Els dies 8 i 9 de novembre els alumnes del 1r d'ESO feren una sortida al museu de Mataró, amb motiu de la 30a exposició de Bolets del Maresme.

Cliqueu a la foto per veure el collage que va fer la professora Francesca Manonelles de l'exposició.

Taller d'emprenedoria

El passat divendres dia 30 d’octubre, els alumnes de primer d’Activitats Comercials B  van participar en la 7a edició dels seminaris i tallers d’emprenedoria organitzats pel Consell comarcal del Maresme.

Qui posseeix més intel·ligència, Stephen Hawking o Leo Messi?

Tallers grup Activitats Comercials 2B

Tallers al Tecnocampus i a l'Institut

El grup de tarda d'Activitats Comercials de 2n assiteix a un taller de logística i a altre sobre Xarxes Socials.

Sortida primer d'ESO

Sortida Educació Física i Música

Els alumnes de primer d'ESO han fet la primera sortida del curs al Clap i al Parc Central Vell

Graduació de la 3a PROMOCIÓ FP DUAL

El passat dimarts 5 de juliol l'INS Thos i Codina va acomiadar a la tercera promoció de FP Dual que surt del nostre centre.

Juntament amb el nostre, la resta d'Instituts que formen part de la FP Dual del Maresme-Vallès Oriental va acomiadar al seu alumnat.

L'acte que va celebrar la tercera promoció de FP Dual al Maresme- Vallès Oriental i a Catalunya, es va realitzar a Granollers, en la Sala Francesc Tarafa.

Terenciada CF 2016

El darrer dimarts 28 de juny l'institut Thos i Codina va celebrar la Terenciada amb l'alumnat de Cicles Formatius

Els alumnes de segon curs dels cicles de GAD2, ADFI2, SMX, DAW i ASIX van participar de la festa juntament amb el professorat.

Vols veure les fotos? Clica aquí.

Proves d'accés a la universitat. PAU 2016

Felicitats a tots els alumnes de segon de Baxillerat que, un any més, s'han presentat a la PAU i tots les han superat.

Que tingueu sort!!!

Terenciada 2016

El darrer divendres 17 de juny, al Thos i Codina es va celebrar la Terenciada, festa amb la que acomiadem a les promocions que acaben els seus estudis cada curs. Els alumnes de Quart d'ESO i Segon de Batxillerat van participar de la festa juntament amb el professorat.

Vols seguir la Terenciada en fotos? Clica aquí.

Premis de fotografia matemàtica

Concurs de fotografia matemàtica.

Vols veure les fotos guanyadores? Clica aquí

IV setmana de l'educació artística

Geometria i art.

JORNADA DE CLOENDA DE LA XARXA DE SUPORT D'FP DUAL

L'institut Thos i Codina va participar el passat 7 de juny, al CAR de Sant Cugat del Vallès, en la Jornada de Cloenda de la Xarxa de suport d'FP Dual.

En la secció de "Bones pràctiques de centres", es va exposar la ponència "La Tutoria compartida en l'FP dual", que va ser presentada per la coordinadora d'FP, Montserrat Jordà i la tutora de GM de Gestió administrativa, Cecília Portolès.

Jornada INNOVA

L'Institut Thos i Codina va participar a la 5a. Jornada de tancament de la Xarxa InnovaFP, que promou la Transferència de Coneixement entre l'Institut i les empreses, el dia 31 de maig que es va celebrat a Terrassa al Museu de la Ciència i la Tècnica.

Llegeix la notícia. (+ INFO)