LES SOCIOADICCIONS

XERRADA MOLT INTERESSANT:

Les socioadiccions en l'era digital

14 de novembre a les 19 a l'Institut Thos i Codina

Cal inscriure's a:

o trucant al 937582331 (Direcció d’Ensenyament)

Obtenció del 2n premi ARGÓ

El projecte "Casa ETNA. Menjar ràpid i saludable" de les alumnes del cicle d'superior d'Administració i   Finances, Najoi El Hmidi, Hafida Hammoudi, Gemma López Puig i Eva Salazar Parra, tutoritzat rels professors   David Filgaira i Maria Àngels Jubany, ha obtingut el SEGON PREMI A PPROJECTES DE CICLES FORMATIUS  DE GRAU SUPERIOR.

Moltes felicitats !

A week trip to London

A WEEK TRIP TO LONDON WITH OUR HIGH SCHOOL STUDENTS

We have enjoyed of a lovely week trip to London, taking in the major sights and visiting the most famous London attractions. (+INFO)

Èxit dels nostres alumnes en les PAU

Un any més, celebrem l’èxit del nostre alumnat a les Proves de la Selectivitat d’aquest  mes de juny 2017, que ha resultat en un 100% d’APROVATS!!!!

Moltes FELICITATS a totes i tots!!!!!!

Bon estiu!

Terenciada 2017

Els dies 21, 22 i 28 de juny es va fer l'acte de graduació de l'alumnat que ha acabat els seus estudis d’ESO, Batxillerat, i Formació Professional de Grau Mitjà i Grau Superior de les families professionals d'Administració i Gestió, Comerç i Màrqueting i Informàtica i Comunicacions.

L'acte de graduació va consistir en un parlament per part del Director del Centre, Joan Gamissans, adreçat a l'alumnat que es graduava.

Seguidament es lliurà una orla a cada alumne, es féu una foto de cada grup i un petit refrigeri.

Ternciada ESO-BATXILLERAT

Clica per veure les fotos (+INFO)

Terenciada CF

Clica per veure les fotos CFGS (+INFO)

Clica per veure les fotos CFGM (+INFO)

Fòrum de joves talents de Catalunya

En el marc de la realització del Fòrum de joves talents de Catalunya que organitza l'Exploratori de Recusos de la Natura, en col·laboració amb el Departament d'Ensenyament a la localitat de Berga del 28 de juny a l'1 de juliol de 2017, l'Institut Thos i Codina manifesta el seu suport a la participació en el fòrum i autoritza a l'alumne Sergi Vilajuana Llorente a participar-hi.

Enllaç al programa del fòrum. (+INFO)

Primer premi Montserrat Solà

Tenim el plaer de comunicar-vos que el guanyador del primer premi categoria A (1r i 2n d'ESO) és un alumne nostre: AARON ZÚÑIGA, de 1r A.

Mostra de teatre

El divendres 19 de maig els alumnes de l'optativa de teatre de 2n d'ESO van representar la secció de Societat a l'obra Informació vs coneixement, dins la XVII Mostra de Teatre als Instituts.

Taller TOTS DANSEN

Dijous 26 de maig els alumnes de 4t d'ESO van participar en l'espectacle del projecte de dansa contemporània Tots Dansen al Teatre Monumental.

Sant Jordi 2017

El 28 d'abril vam celebrar Sant Jordi amb un matí ple d'activitats

Durant el divendres 28 d’abril, vam celebrar la Diada de Sant Jordi al Thos i Codina. En la primera part del matí vam dur a terme diversos tallers per a l’alumnat de l’ESO.

D’altra banda, l’alumnat de Batxillerat va gaudir de la xerrada de l’Esteve Guardiola, de la llibreria Buc de llibres.

A partir de dos quarts de dotze vam seguir la celebració al Foment Mataroní

Llegeix aquí la notícia.

Per veure fotos (+INFO)

Guanyadors Concurs de Fotografia Matemàtica 2017

Ja tenim guanyadors del IX Concurs de Fotografia Matemàtica!!

Per veure els guanyadors (+INFO)

Primavera al Thos

Atura't !!

És primavera!!

Has donat un tomb pel Thos?

Hi ha un meravellós jardí!!

Clica a sobre de la foto i veuràs una mostra.

Fotos: Francesca Manonelles

Marató TV3

L'INS Thos i Codina participa a la Marató de TV3 del 2016, dedicada a l’ictus i les lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques. Vegeu el diploma de participació clicant a la imatge.

Sortida a la fàbrica San Miguel

Els alumnes de gestió de vendes i espais comercial i d'administració i finances, van visitar la fàbrica de San Miguel de Lleida el passat dimarts 21 de març. Llegeix més

La visita en fotos. (+INFO)

Visita a Bershka

El passat dimecres dia 15 de març els alumnes de segon de Gestió Administrativa vam visitar Bershka Logística d’Inditex que  és l’únic centre en tot el món de distribució de Bershka.

Sortides i Xerrades Febrer_Març

Sortida en febrer de l'àrea de socials a Cellecs amb alumnes de primer d'ESO.

Vols veure fotos? Clica a (+INFO)

CICLES FORMATIUS

PARTICIPACIÓ AL SALÓ BODA.

CFGS Gestió de Vendes i Espais Comercials. !r CURS.

CFGM Activitats Comercials. 2n Curs.B

Xerrada Albert Vidal Solà de la Fundació Maresme

CFGS d’Administració i Finances 2n Curs

CFGS de Gestió de Vendes i Espais Comercials

CGFM  d’Activitats Comercials

CFGS de Desenvolupament d’Aplicacions WEB.

(+INFO)

ESPECTADORS DE LA FINAL DE LA LLIGA DE DEBAT AL TECNOCAMPUS.

CFGS Administració i Finances. !r curs

L’alumnat del CFGS d’Administració i Finances va participar com a públic convidat pel Tecnocampus a la final de la Lliga de Debat del Tecnocampus de Mataró

BATXILLERAT

La UB s'apropa al Thos i Codina!!!

El passat dimarts 7 de febrer vam acollir una conferència a càrrec del professorat de la Universitat de Barcelona, dins del programa d'orientació de la tutoria de 2n Batxillerat.

L'objectiu d'aquesta activitat és proporcionar la visita d'un professor/a de la Universitat de Barcelona als centres de secundària de Catalunya per col·laborar, amb els responsables dels centres, en les tasques d'informar i proporcionar eines i recursos per facilitar la transició i, sobre tot, l'adaptació dels futurs estudiants a la Universitat.